Ducati DesertX

Ducati DesertX jest prawdopodobnie najbardziej terenowy motocykl jaki firma wyprodukowała od czasu Cagivy Elefant.

Reklama: Skutery Raciborz

W przeciwieństwie do modeli Multistrada Enduro, które są zasadniczo motocyklami sportowo-turystycznymi zmodyfikowanymi do jazdy w terenie, DesertX został zaprojektowany i zbudowany z myślą o jeździe w terenie od samego początku.

Na obu końcach znajdziesz stalową ramę kratową i zawieszenie o dużym skoku – przód ma 9,1 cala, a tył 8,7 cala. Całkowity prześwit wynosi 9,8 cala. Dodając do tego duży prześwit, koła mierzą 21 cali z przodu i 18 cali z tyłu. Daje to kierowcy wiele możliwości zastosowania różnych opon.

Moc pochodzi z V-twin o pojemności 937 cm3, którego Ducati używa w kilku innych modelach. Niektórzy mogą pomyśleć, że rozmiar silnika wydaje się duży jak na osobę o średniej wadze, ale jego 110 koni mechanicznych powinno okazać się bardzo łatwe do opanowania.

Inne komponenty obejmują hamulce Brembo i pakiet elektronicznych systemów wspomagania kierowcy Ducati, które wykorzystują sześcioosiowy IMU. Motocykliści otrzymują aż sześć różnych trybów jazdy, w tym dwa dedykowane tryby terenowe, które pozwalają dobrze się bawić.

Inne dodatki to kontrola trakcji, kontrola hamowania silnikiem, kontrola jazdy na kole i ABS na zakrętach, który może współdziałać z siłą hamowania, aby zapobiec zablokowaniu kół, nawet gdy jesteś pochylony.

Artykuły użytkownika

Najnowsze

Najczęściej komentowane